December 27, 2010

لاف دوستی و برادری ایران!
چند روز میشه که ایران نمی مانه که تانکرهای نفتکش افغانی از ایران وارد افغانستان شوه. چرا؟
به عقل ناقص بنده این عمل زشت به چند دلیل است، یکی اینکه دولت ایران باز هم میخواهد خودی نشان بدهد( اکه جان! ما خوب میفامیم دولتی که به حق مردم خودش رحم نمیکنه و آنها را در زندانهای مخوف اوین قصابی کرده و بعد از دادگاههای تشریفاتی آنها را اعدام و یا حبس ابد میکنه، نمیتانه در حق مردم مظلوم افغانستان ترحم داشته باشه)، دوم اینکه میخواهد از آب گل آلود افغانستان ماهی بگیرد.

حالی هم بهانه میاورند که تیلها برای نیروهای خارجی تحویل داده میشه! اَخ یکی نیست که بگویه به تو چی؟ از هزار و ششصد تانکری که هست شاید فقط چندتایش از نفت ایران پر باشه، دیگر تانکرها همه یا از عراق پر شده اند و یا از دیگر کشورهای تولید کننده نفت. پس چرا نمیگذاری که در این زمستان مردم عام افغانستان که به خودی خود با مشکلات عدیده ای که دارند دست و پنجه نرم میکنند، بخیال راحت زمستان را پشت سربگذارند؟؟، باز در عرصه جهانی ایران لاف دوستی و برادری با افغانها را میزنه، عجب برادری و دوستی! خو خیر است افغانستان در ایی حال نمیمانه! ولی شما که لاف حب علی(ع) را میزنید، پس چرا علی وار رفتار نمیکنید، علی خو به همه سخاوت داشت، حتی به دشمن، حال که ما به گفته خود شما دوست و برادرتان هستیم!! هیهات از این همه دروغ گویی. 

3 comments:

  1. به تائید معلومات شما آنها از یک حالت بغرنج تاریخی افغانستان سوء استفاده میکنند همسایه های فرست طلب و قدرت طلبان خود اندیش ما

    ReplyDelete
  2. تشکر دوست عزیز از نظر گرانبهایتان
    منتظر نظرات بعدی شما در مطالب بعدی هستم

    ReplyDelete
  3. جارالله بهروز از ولایت بدخشانJanuary 13, 2011 at 3:07 PM

    با عرض سلام
    من میخواستم قبل از اینکه در رابطه به دشمن دوست و برادر نمای مردم افغانستان چیزی بگویم، از دولت مهربان و همیشه به یاد این ملت بیچاره می پرسم که بعد از اینکه دولت ایران ورود تانکر های تیل را به خاک افغانستان ممنوع قرار داد واکنش ایشان چه بوده؟؟؟؟؟
    باکمال تاسف ما باورمندی خود در رابطه به دولت مان روز به روز داریم از دست میدهیم.

    ReplyDelete

اگر نظر بدهید، ممنون میشوم!