December 07, 2011

کشتار بزدلانه مردم مظلوم افغانستان توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، باعث اتحاد بیشتر مردم افغانستان میشود













باز هم دشمنان ددمنش و درنده خوی ملت مظلوم و بیچاره افغانستان مردم مظلوم افغانستان را به خاک و خون کشیدند.
اما اینبار آنان دیگر بهانه ای ندارند تا بگویند که در جریان حمله بر کاروان نیروهای خارجی و یا اردوی ملی حمله کرده و در نتیجه آن افراد ملکی هم کشته شدند. بلکه آنان اینبار مسلمانانی که برای نواسه پیامبر گرامی اسلام عزاداری میکردند و کلمه طیبه را بر زبان داشتند را به خاک و خون کشیدند. اینبار آنان کودکان، جوانان، زنان و مردانی را با بزدلی تمام به شهادت رساندند که آنها بی سلاح بوده و در عزای بزرگ مرد دین شان مویه میکردند.

آیا کسانی که اینگونه حملات را طراحی میکنند مسلمانند؟!! همه میدانیم که اینها مسلمان نیستند، بلکه کسانی هستند دشمن اسلام و مردم افغانستان، دشمنان قسم خورده ملت مظلوم افغانستان. ملتی که با پاره نانی و آبی شب خود را در این سرمای زمستان به صبح میرسانند، اما میخواهند آرامش داشته باشند. چرا که بعد از سه دهه جنگ و خونریزی حالا مظلومین افغان از جنگ و درگیری خسته شده اند و میخواهند در صلح و آرامش زندگی کنند. اما هیهات! پاکستان که دشمن قسم خورده افغانستان است نمیگذارد که چنین شود و مردم ما طعم خوش آرامش و صلح را بچشد.

اینبار و به گفته بی بی سی، یکی از شاخه های محلی لشکر جنگوی به نام "جنگوی العالمی" که در پاکستان قرار داشته و از افراطیون بحساب میاید، با تماس با دفتر محلی بی بی سی در پاکستان، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. حال معلوم شد که چه نیم کاسه ای زیر کاسه بوده و دهها اما و اگر را بوجود آورده.

آیا دولت پاکستان نمیتواند جلو فعالیتهای این گروه مخوف و اسلام ستیز را که چندی پیش نیز 29 تن از زائران شیعه مذهب را در ایالت سیستان پاکستان که به قصد زیارت راهی ایران بودند را به خاک و خون کشیدند، بگیرد؟؟ آیا دولتی که ادعای داشتن اردوی قوی و سلاح اتمی و استخبارات قوی را دارد نمیتواند از عهده ی این گروه مشرک برآید؟؟؟
اگر نمیتواند همان به که دولت را به اهلش بسپارد تا کسانی دیگر بیایند و این گروه های مخوف و تندرو را که باعث بوجود آمدن عرق شرم بر جبین اسلام میشود را از بین برده و به کام نابودی بکشاند.
اینجاست که معلوم میشود دست دولت پاکستان و این گروههای تندرو در یک کاسه بوده و با هماهنگی هم میخواهند تنشها و مشکلاتی را برای دولت و ملت ستم دیده افغانستان روا دارند.

حال ملت آگاه افغانستان میدانند که این کار اجنبیان تشنه به خون افغانها میباشد، و هیچگاه اتحاد و اتفاق شان را از دست نخواهند داد.
نوکران و اجنبیان دشمنان قسم خورده افغانستان باید بدانند که این حرکات پست و بزدلانه آنها نخواهد توانست یکدلی و اتحاد شیعیان و سنی های افغانستان را از بین ببرد، بلکه این وقایع باعث میشود ملت افغانستان هرچه بیشتر و پیشتر با هم متحد شده و در برابر دژخیمان و معاندین اسلام و ملت افغانستان، ایستادگی کنند و با اتحاد و اتفاق خویش بیرق اسلام ناب محمدی را تا ابد بر فراز قلل بلند افغانستان به اهتزاز در بیاورند.

No comments:

Post a Comment

اگر نظر بدهید، ممنون میشوم!