May 22, 2011

اینبار کشتن بیماران و داکتران، شرم آورست

در کدام دین و مذهب گفته شده که بیماران و داکتران را باید کشت؟!
شفاخانه 400 بستر


روز شنبه 21 ماه می سال 2011 (دیروز) یک حمله انتحاری در شفاخانه 400 بستر رخ داد که هدف حمله کننده، مجروحان و داکتران بود، و در این بین 6 تن از مجروحان و محصلین طب نظامی  به شهادت رسیده و بیش از 20 تن دیگر مجروح گردیدند. این دیگر چی نوع جهاد است (البته به گفته خود طالبان)؟! آیا در جهاد فی سبیل الله کشتن مجروحان، داکتران و محصلین حلال دانسته شده؟! آیا اسلامی که گفته زگهواره تا گور دانش بجوی، حکم به قتل محصلان میدهد؟! آیا رسول خدا در جنگ بدر نگفت، هر کسی که به 10 مسلمان سواد خواندن و نوشتن را بیاموزد آزاد است؟ آیا پیامبر گرامی نگفت که با اسیران و مجروحان آب و نان تان را قسمت کنید؟!

پس چگونه است که طالبان خود را مسلمان نام نهاده و چنین خلاف شریعت و سنت محمدی عمل میکنند؟! اینان که چنین میکنند، هیچ فرقی با آن کافری که در پیش از اسلام دخترش را زنده به گور میکرد ندارند.
 
در تمامی جنگهای گذشته، از جنگ جهانی اول تا کنون در هیچ جنگی شنیده نشده که بیماران، مجروحان و یا داکتران هدف مستقیم طرفهای متخاصم قرار گرفته باشند. در طی جنگهای گذشته مجروحان و یا داکترانی که کشته شده اند همگی به طور اتفاقی کشته شده اند و آنهایی هم که اسیر گرفته شده اند، همانند یک اسیر جنگی با آنها برخورد شده است. در تمامی ادیان دیده شده که پیروان آن با مجروحان و داکتران اسیر مدارا کرده اند چرا که دینشان به آنها این توصیه را کرده است.
حال نمیدانم که این طالبان جزء پیروان کدام دین هستند که این گونه اسیران را سر میبرند، مجروحان و داکتران را آماج حمله قرار میدهند و مردم بیگناه را به کام مرگ میفرستند؟! و بعد از این عمل قبیح با افتخار مسئولیت چنین جنایاتی را هم به عهده میگیرند.  
قطعا طالبان مسلمان نما بوده و  پیروان دین مبین اسلام نیستند، چرا که اسلام همیشه  پیروانش را در مدارا با اسیران، مجروحان و داکتران توصیه کرده است.

No comments:

Post a Comment

اگر نظر بدهید، ممنون میشوم!